jak poznam su - ???

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pondělí Březen 27 12:43:05 CEST 2000

Hmm, nevylucuji, ze jsem to prekombinoval, ale snazil jsem se to udel
obecne, tak aby tazatel dosel k cili i kdyz ma prihlasenych nezanedbatelne
mnozstvi uzivatelu a jeden z nich udelal neco jako login, bash, tcsh, bash,
su -
Rekurzi vyppisu procesu se k tomu dostanei kdyby se mu plnil messages log 10
hlaskama za fterinu :-)))
BTW, vypliv jsem to temer z voleje asi za 5 minut, takze jsem to skutecne
nedomejslel a poslal to, co me napadlo jako prvni :-)

Honza

IMHO, bylo by dobre mluvit k veci a konecne se pretat dohadovat osobne, jako
mali klici na piskovisti o kyblicek :-)