jak poznam su - ???

Jaroslav Cibulka jaci na jaci.cz
Pondělí Březen 27 13:16:23 CEST 2000

uff, netusil jsem, ze tak blbym dotazem ropzpoutam pomalu valku
:-))

Vratim se zpet: slo me o to, ze kdyz se prihlasi uzivatel, spusti se
mu pres .profile neco, ale kdyz root udela su - uzivatel, spusti se
neco trosku jineho (tj musim poznat v .profile jestli to prihlaseni je
pomoci "su - uzivatel" od roota). Myslim si, ze z uplne prvniho
dotazu to bylo zcela jasne.  Vetsina to ale myslela obracene...

..ve starickem SCOcku to slo dost dobre - po 'su - nekdo" tam
myslim bylo definovano USER2 ci neco takovyho a v to puvodni
user. Uz si to nepamatuju, ale vim, ze to byla brnkacka...

Pro to, co potrebuju me staci (ale moc se me nelibi) opravdu to
reseni, ktere jsem napsal - tj. projit par poslednich radek logu a
zkusit najit odpovidajici radku (tj kde je su[PID] a root-novy _user)
Vim, ze je to dost blby a nesikovny a vazany na spoustu veci, ale
zatim to tak necham a treba me casem neco napadne.

Zdravim a dik za namety a snahu
JaCi

 E C O n e t     - J a r o s l a v   C i b u l k a
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191