pam*.so modul pro ncp autorizaci

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Březen 27 12:55:53 CEST 2000

Zdravim

nemate nekdo hotovy pam_ncp*.so modul pro bindery (muze byt i NDS)
autorizaci proti NW serveru ? Zkousel jsem ten od Arlieho ale nejak
mi nefunguje, jiny mi zase nesel prelozit . Kdysi mi nekdo dal modul
kteremu se dalo na radce urcit server, takze bylo mozne opakovanym
zapisem autorizovat u vice serveru, ale byl pro libc a bezel na RH4.2.
Optimalni by bylo aby zvladal treba zamitnuti autorizace pro UID < 500
apod. Mam RH6.1 , ncpfs-2.2.0.16.a-1 a podporu IPX. Treba primontovani
NW volume funguje bez problemu.

Mimochodem - jeste dotaz na pam - kdyz jsem zjistil ze mi prihlaseni
s timhle zapisem v login

auth       required     /lib/security/pam_securetty.so
auth       sufficient   /lib/security/pam_pwdb.so shadow nullok
auth       required     /lib/security/pam_nologin.so
auth       required     /lib/security/pam_ncp_auth.so use_first_pass nolocal

nefunguje a vypisuje nejake hlasky, tak jsem radku s pam_ncp_auth
zakomentoval pres # jenze pak se slo prihlasit s jakymkoliv heslem !?