Help. Ati rage128

Jan Kohout kohic na seznam.cz
Pondělí Březen 27 15:54:34 CEST 2000

Ahoj. Mam problem s instalaci graf. karty Rage128 do linux. Jsem zacatecnik, takze zkousim metodu pokus omyl. Stahnul jsem si nejnovejsi XFree86 4.0, kde jsem si myslel, ze najdu potrebny   Xserver, bohuzel. Nefunguje a ani mi to nenajde kartu. Predtim pri instalaci RadHatu mi ji to naslo, ale nefungovalo. Koukal jsem se na webu na Suse a tam neco o tom psali. Ale nevim,
 zda si mam stahnout od nich Xfree86 3.3.6 nebo 4.0 a zda to muzu nainstalovat do RedHata. Nebo si mam stahnout Linux od Suse? Dik za radu.

-- http://email.seznam.cz
-- email zdarma na cely zivot