Help. Ati rage128

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Březen 28 12:26:26 CEST 2000

On Mon, 27 Mar 2000, Jan Kohout wrote:

> Ahoj. Mam problem s instalaci graf. karty Rage128 do linux. Jsem zacatecnik, takze zkousim metodu pokus omyl. Stahnul jsem si nejnovejsi XFree86 4.0, kde jsem si myslel, ze najdu potrebny   Xserver, bohuzel. Nefunguje a ani mi to nenajde kartu. Predtim pri instalaci RadHatu mi ji to naslo, ale nefungovalo. Koukal jsem se na webu na Suse a tam neco o tom psali. Ale nevim,
>  zda si mam stahnout od nich Xfree86 3.3.6 nebo 4.0 a zda to muzu nainstalovat do RedHata. Nebo si mam stahnout Linux od Suse? Dik za radu.

Zrovna vcera jsem instaloval server od Suse do Redhata 6.1. Vcelku bez
problemu, jen je potreba dat pozor na spravne nastaveni chipsetu v
X86Config. Musi tam byt r128, u drivejsi verze ktera nebyla v XSVGA to
bylo Rage 128. Xfree 3.3.6 neni potreba stahovat.
V Xfree 4.0 by mela byt podpora pro rage 128 taky, ale cesta nejmensiho
odporu je stahnout XSVGA server od Suse.

Kdybyste s tim mel problemy, tak mi napiste na muj mail a ja vam muzu
poslat svuj X86Config.

Jaroslav Gratz