Samba + named pipe

Petr Bazant pb na ckk.cz
Pondělí Březen 27 17:57:34 CEST 2000

Dobrýden,
potřebuji zpracovávat data z dos programu (na W95 zatím),
nejkratším řešením se mi zdá, že program bude se svého hlediska
zapisovat do souboru, přičemž ten soubor bude z hlediska linuxu
pojmenovaná roura. Tak jsem to zkusil. Na druhem konci
roury byl perl skript, který posílal data do databáze. Fungovalo to,
leč při simulování pádu databáze, dosovský program korektně
chcípl, ale celá samba se pomátla a začala ukazovat nesmysly. Pomohl
až její restart. Všechno jsem dělal jako běžný uživatel, nic pod root.
Zajímal by mne váš názor, zda jde o nesmyslné řešení, a v případě, že
jo, bych rád věděl, zda je možné zabránit tomu, aby obyčejný user
takhle zlikvidoval celou sambu.

kernel:  2.12.12
samba:  2.0.5a
Vše z distribuce RH