Samba + named pipe

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Pondělí Březen 27 22:12:57 CEST 2000

27 Mar 2000 18:09:21 +0200 Petr Bazant <pb na ckk.cz> napsal:

> Dobrýden,
> potoebuji zpracovávat data z dos programu (na W95 zatím),
> nejkratším oešením se mi zdá, 3/4e program bude se svého hlediska
> zapisovat do souboru, poieem3/4 ten soubor bude z hlediska linuxu
> pojmenovaná roura. Tak jsem to zkusil. Na druhem konci
> roury byl perl skript, který posílal data do databáze. Fungovalo to,

To je dobrý nápad a ješti lepší je, 3/4e to funguje.

> lee poi simulování pádu databáze, dosovský program korektni
> chcípl,

Pochopitelni, z té roury se poestalo eíst, tak3/4e krátce na to do
ní selhal zápis.

> ale celá samba se pomátla a zaeala ukazovat nesmysly. Pomohl
> a3/4 její restart.

Mu3/4ete to popsat konkrétniji?

Zkusil jsem to na 2.0.6  se smbclientem (2.0.5 tu nemám, Wokna taky ne)
(daval jsem put nejaky.file  smbfifo, a v jinem okne tail -f smbfifo,
fungovalo to, pak jsem ten tail shodil, smbclient nahlasil chybu.
Samba jela normalne dal, v logu nic zvlastniho.

> Všechno jsem dilal jako bi3/4ný u3/4ivatel, nic pod root.
> Zajímal by mne váš názor, zda jde o nesmyslné oešení, a v poípadi, 3/4e
> jo, bych rád vidil, zda je mo3/4né zabránit tomu, aby obyeejný user
> takhle zlikvidoval celou sambu.

Pokud tohle jde, je to díra v sambi.

> kernel:  2.12.12
(r)e by to bylo tímhle futuristickým kernelem? :-)

Zdraví
martin