Debian 2.1

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pondělí Březen 27 19:40:44 CEST 2000

Stanislav Meduna wrote:

> : 1. pokud chci konfigurovat jadro pomoci xconfig,
> : tak pri kazdem pokusu o konfiguraci tematu (tedy po kliknuti
> : na prislusne policko) mi to hodi hlasku:
> : Error: unknown, floating-point error, errno=84.
> Skuste unsetovat vsetky premenne, ktore maju nieco
> do cinenia s cestinou.

Jo, funguje to! I jine programy zalozene na Tcl/Tk mi hazou chyby a sypou se
a takhle se to odstrani. Ale co s tim? Jak to RH vyresil? ;-)

                       Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

FIDO:   2:421/46.10 na fidonet.org

WWW:   http://www.spszl.zln.cz/~lednicky