Debian 2.1

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 27 22:19:19 CEST 2000

Miroslav Lednicky napsal:

> Jo, funguje to! I jine programy zalozene na Tcl/Tk mi hazou chyby a sypou se

Tak co takhle rict versi tcl/tk. V pripade, ze vim, ze to nekomu (me :))
chodi, tak provest upgrade na chodici verzi tcl8.2_8.2.3-2 (potato/frozen)

> a takhle se to odstrani. Ale co s tim? Jak to RH vyresil? ;-)

asi tak, ze opatchovali kernel s unset LC_ALL ....

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz