Problem s 3COM 3c509

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 27 19:30:34 CEST 2000

Ok, skoro trefa - se zvukovkou se to nebije, toho bych si vsiml
ale podle vypisu z /proc/interrupts ma kernel
2.2.13 na irq 9                eth0          coz je zpravne
2.3.99pre2 na irq 9        acpi          coz je ta chyba proc to nechodi

co to je to acpi, k cemu je to dobre a jak se toho zbavit, abych
nemusel pod dosem menit pomoci utilit to nastaveni ty karty

Jinak linux se asi na nastaveni do biosu, kde je nastaveno pro
IRQ legacy isa   asi moc nediva, co?

Jinak zatim diky za radu
     Milan Roubal
     roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

<Radek_Sedmak na eurotel.cz> píše v diskusním
příspěvku:C12568AF.0053EB0F.00 na lnmonitor.eurotel.cz...

> Nejspis konflikt s jinym zarizenim co treba zvukovka ?

Bye