Problem s 3COM 3c509

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Úterý Březen 28 11:40:31 CEST 2000

Milan Roubal wrote:

> Ok, skoro trefa - se zvukovkou se to nebije, toho bych si vsiml
> ale podle vypisu z /proc/interrupts ma kernel
> 2.2.13 na irq 9                eth0          coz je zpravne
> 2.3.99pre2 na irq 9        acpi          coz je ta chyba proc to nechodi
>
> co to je to acpi,

Advanced configuration and power interface.

> k cemu je to dobre

Rozhrani, pomoci ktereho lze lepe zjistovat moznosti hardware (desky)
a zlepseny power management (vice moznosti nez ten "stary")

> a jak se toho zbavit, abych

Vetsinou v BIOSu.

> nemusel pod dosem menit pomoci utilit to nastaveni ty karty

No ono ACPI moc nechce uhybat na jine IRQ (maximalne na 7), takze asi
budete muset.

> Jinak linux se asi na nastaveni do biosu, kde je nastaveno pro
> IRQ legacy isa   asi moc nediva, co?

To je vyhrazeni IRQ pro ISA ne pnp kartu. BIOS ho tedy nebude
rezervovat pro pnp zarizeni. Linux (podle mne) neinicializuje vsechna
zarizeni, nektera nasaveni prebira od BIOSu (porty)
(Tu posledni vetu berte s rezervou -- nejsem si 100% jist).

> Jinak zatim diky za radu
>      Milan Roubal
>      roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
>
> <Radek_Sedmak na eurotel.cz> píše v diskusním
> příspěvku:C12568AF.0053EB0F.00 na lnmonitor.eurotel.cz...

> Bye

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708