Rozchodil nekdo pripojeni na Internet pres DattelKabel na Linuxu?

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Úterý Březen 28 00:08:58 CEST 2000

On 26 Mar 2000, Nathan L. Cutler wrote:

> Kdyz k vam prisli to nainstalovat, instalovali to na voknech, nebo byli
> svolni k instalaci i na Linuxu?

 Ac technici na dattelu jsou vetsinou linuxu znaly a hojne ho pouzivaji,
ti kdoz prijdou k vam vam s linuxem asi moc nepomuzou. (vetsinou to pro ne
dela nekdo jiny) Nicmene i tak je instalace bez problemu. (Ac u me k par
komplikacem doslo, lec jaksi ponekud podivneho razeni (Viz drivejsi
prispevek.) s prenosem a s tim ze jaksi odumira spojeni ven, takze se musi
pravidelne ode mne obcerstvota pingem...:)

Adam Pribyl