Rozchodil nekdo pripojeni na Internet pres DattelKabel na Linuxu?

nuclid nuclid na cyber.cz
Úterý Březen 28 11:12:20 CEST 2000

"Adam Pribyl" <covex na ahoj.fsik.cvut.cz> píse v diskusním príspevku
news:Pine.LNX.4.21.0003280004010.32235-100000 na ahoj.fsik.cvut.cz...

>  Ac technici na dattelu jsou vetsinou linuxu znaly a hojne ho pouzivaji,
> ti kdoz prijdou k vam vam s linuxem asi moc nepomuzou. (vetsinou to pro ne
> dela nekdo jiny) Nicmene i tak je instalace bez problemu. (Ac u me k par
> komplikacem doslo, lec jaksi ponekud podivneho razeni (Viz drivejsi
> prispevek.) s prenosem a s tim ze jaksi odumira spojeni ven, takze se musi
> pravidelne ode mne obcerstvota pingem...:)
>
> Adam Pribyl

Mam podobne zkusenosti...
Obcas se tomu moc nechce, ale vetsinou se net zase rozebehne a je vse v
poradku.
Jinak s Linuxem nejsou zadne problemy. Pri instalaci staci rict, ze chcete
zkonfigurovat pripojeni k netu a nastavit bud pevnou IP nebo zadat
zjistovani z DHCP serveru. To je vsechno.
Pak staci nabootovat Linux a jede to.
Pokud pouzivate RedHat, Kudzu si najde sitovku a zkonfiguruje ji bez
nejmensich problemu.