Vymeny ramecek

tief na hit.sk tief na hit.sk
Úterý Březen 28 08:06:34 CEST 2000

Cafko.

K tomu ramceku. Predpokladam ze sa jedna o IDE disk.
Robil som s tym nejake experimenty. Takze :
Ked odmountujeme ten disk ( samozrejme je sekundarny, resp. slave )
hodime na neho sync a sleep ( hdparm -Y /dev/hdXX ) tak je to
100% ok - pouzivam to cca 2 roky bez problemov. Funguje to aj naopak,
cize pri vkladani toho isteho disku netreba masinu rebootovat .. disk
sa roztoci, resetne a ide v poriadku. Pri vlozeni disku inych parametrov
zacne vypisovat blbe hlasky, resp. zapis bude vadny. Po vlozeni toho
druheho disku je potrebne resetnut IDE radic, myslim ze uz tu aj bol navod
ako na to ale neskusal som to.

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk