Vymeny ramecek

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Úterý Březen 28 12:10:54 CEST 2000

Zdenek Sebesta wrote:

> Presne tohle tak pouzivam (bez HotSwap disku s levnym rameckem) a funguje to
> excelentne. Ale fakt je ten, ze BIOS hl. desky musi podporovat rozeznavani
> disku Auto.
>
> -mach-

Taky pouzivam ramecky s RH6.1. Kdyz vymenim disk, tak pri bootu zareague
kundzu, ale jinak to funguje normalne dal. Jedina potiz je v tom, ze vsechny
disky musi byt bud master nebo slave nebo single, jinak je budete neustale
prepinat. Dal se podivejte na /etc/fstab, aby tam nebylo automaticke pripojeni
disku pri bootu, protoze v okamziku, kdy tam ten disk mit nebudete, tak mate
problem.
Radek z meho fstabu     /dev/hdc1    /mnt/suplik     auto    noauto,users    0
0

    Lukas Fiala