Instalace RedHat 6.0 CZ

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Březen 28 13:24:00 CEST 2000

Jednak RedHat 6.0 CZ nikdy nebyl nikdy dotažen do finální podoby, neboť
během vývoje se z něj stal RedHat 6.1! Použijte tedy buď RedHat 6.1 CZ,
nebo právě vyšlý RedHat 6.2 (který zřejmě bude česky co nevidět ;)

Co se disku týče je třeba zajistit, aby spouštěné jádro linuxu bylo pod
1024 clusterem (nebo použít jiný zavaděč než LILO). Viz archiv konfery.

Slávek.