Instalace linuxu na notebook

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Středa Březen 29 12:55:58 CEST 2000

Dne Fri, Mar 10, 2000 at 10:07:37AM +0100, Petr Novotny doslo:

> Kolega chce instalovat linux na laptop (nejaky TI, grafika
> Je tu neco, na co bych si mel pri instalaci dat pozor? Instaloval
> jsem to uz na dost normalnich stroju, ale na laptop jeste ne. Nebo
> to jde "samo" - chci rict, neni rozdil mezi laptopem a normalnim
> strojem?
Ja tuto odpověď posílám z TravelMate 512 DX, RedHat 6.1 CZ.
Instalace v pohodě jako na desktop, menší problém se zvukem a modemem.
Mám v tom ess Solo1 a pořádně to běhá až s alsou 0.5.5 viz
http://www.alsa-project.org.
Ovladač na interní modem jsem tahal z netu (asi www.linmodem.com)
Jo a při překladu nového jádra nedávat framebuffer, na konzoli je
potom jenom tma :=() .
    Petr