Hylafax a prijem faxu

Radek Smidl smidl na antaris.cz
Středa Březen 29 12:46:26 CEST 2000

Ahoj,

mam problem s prijimanim faxu pres Hylafax, tedy spise s
jejich distribuci k win klientum. Na win95 pouzivam WHFC
klienta. Z linuxu mohu v pohode odesilat i prijimat, dosle
faxy jsou umisteny v recvq. Z win95 vidim stav modemu
(faxu), obe fronty, mohu odesilat, ale neumim vyzvednout
dosle faxy. Myslel jsem, ze mi budou chodit mailem, ktery
nastavim v preferencich WHFC. Nejake informace chodi na
lokalniho uzivatele na Linuxu, a tam je popsan zpusob
vyzvednuti pomoci ftp. Z Netscapu ale vyzvednout nejdou,
pouze normalnim ftp klientem, coz neni priliz uzivatelsky
pritulne.
Poradi mi nekdo, jak dosle faxy posilat na libovolny mail?

Dik

--
Radek Smidl, smidl na antaris.cz
Systemy a site