Prehravani videa

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Středa Březen 29 13:29:12 CEST 2000

> No to snad nie je pravda, alebo sa mi to zda ?
> Pozrite si prispevky zo zaciatku tyzdna , popripade z minuleho tyzdna. Slo
> to tu celkom husto.
mno pokud jsem dobre cetl tuto konferenci, tak neco co umi prehravat
mpeg alespon tak jako mediaplayer ve windowsech jsem tu nespozoroval.
o avi smozrejme vubec nemluvim, tam je to otazka ponekud slozitejsi.
Vzdy narazim na nejake video ktere dotycny prehravac bud neprehraje
spravne rychlost, nebo ho uplne zakousne (pokud nepocitam takove drobnosti
jako rychlost samotneho zobrazovani. zatim jsem nepokousel Xfree4.0.).

jinymi slovy: Odpoved zde jeste nepadla.

mao