Prehravani videa

Vilem Pulc pulc4 na students.zcu.cz
Středa Březen 29 14:45:49 CEST 2000

> mno pokud jsem dobre cetl tuto konferenci, tak neco co umi prehravat
> mpeg alespon tak jako mediaplayer ve windowsech jsem tu nespozoroval.

On ten win media player (ci jak se to jmenuje) stoji s tou omackou
3000kc.. mpegtv (jen prehravac mtvp) je zadara, ci s licenci za 10 dolacu,
chtel sem si ho koupit, ale narazil sem na tezkost s "dopravou" penez do
USA... Umi ale uz dobre fullscreen a pod....

> o avi smozrejme vubec nemluvim, tam je to otazka ponekud slozitejsi.

Takovy normalni AVI prece xanim prehraje.

> jinymi slovy: Odpoved zde jeste nepadla.

www.mpegtv.com
wwwlokigames.com (sekce devel a smpeg... ale je ve vyvoji)

Nebo si neco naprogramujte......

						Viky