Prehravani videa

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Březen 30 09:07:30 CEST 2000

Vilem Pulc <pulc4 na students.zcu.cz> wrote:
 :> mno pokud jsem dobre cetl tuto konferenci, tak neco co umi prehravat
 :> mpeg alespon tak jako mediaplayer ve windowsech jsem tu nespozoroval.

 : On ten win media player (ci jak se to jmenuje) stoji s tou omackou
 : 3000kc.. mpegtv (jen prehravac mtvp) je zadara, ci s licenci za 10 dolacu,
 : chtel sem si ho koupit, ale narazil sem na tezkost s "dopravou" penez do
 : USA... Umi ale uz dobre fullscreen a pod....

ja ked pustim mtv (1.0 alebo 0.9) ako fullscreen, tak funguje pekne, ale ked
dohra a ma sa z fullscreen prepnut naspat, posaha sa mi graficka karta (a
pomoze az reboot). Nerobi to iba mtv, ale aj niektore hry. vmware pouziva
fulscreen v poriadku.
Mam S3 virge dx, xfree86  3.3.6

To len tak na okraj, keby niekto vedel co s tym (napriklad ci pomoze upgrade
na 4.0)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |