Prehravani videa

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Středa Březen 29 14:44:06 CEST 2000

On Wed, Mar 29, 2000 at 12:45:49PM +0000, Vilem Pulc wrote:
> On ten win media player (ci jak se to jmenuje) stoji s tou omackou
> 3000kc.. mpegtv (jen prehravac mtvp) je zadara, ci s licenci za 10 dolacu,
> chtel sem si ho koupit, ale narazil sem na tezkost s "dopravou" penez do
> USA... Umi ale uz dobre fullscreen a pod....
Jednal jsem o Tristanem Savatierem o licensovani. chtel jsem napsat jakousi
alikaci kde by se prehravalo video. ten clovek mi poslal general license
ve wordu. Tak jsem ho upozornil ze ji chci v jinem formatu.
dostal jsem nehoraznou nabidku takze bych musel klienty nutit aby si
to sami downloadovali pokud bych se mel opravdu drzet pokynu licensovani.
zde je cast odpovedi jake mam moznosti:

> 1) Include the shareware version (with limitation),
> and instruct the user of your product to register
> mtv on our site to get the key that unlocks the player.

> 2) Include the full version in your product. In that case,
> you would have to order a minimum of 1,000 copies, and we
> can offer you a small discount (i.e. less that $10 per
> copy). There will be no support other than periodic
> upgrades availableb from our website.

1000 kopii minimum! :) posleze se mi podarilo vysvetlit ze bych nechtel
pouze prehravat videa ale primo pouzivat ze sve aplikace
1000 kopii jsem odmitl hned.
potom nabidka znela:

> So we can offer you the following conditions:
> Pre-paid order for 100 re-distributable SDK licenses for Linux-x86:
> $20 per copy (i.e. $2,000).

2000 dolaru :) hehehehe.

> Takovy normalni AVI prece xanim prehraje.
xanim co se tyce avi u me neni ani alfaverze. duvodem jsou codeky.
proste tam nelze hovorit ani o nefunkcnosti ale o neexistenci.

> www.mpegtv.com
> wwwlokigames.com (sekce devel a smpeg... ale je ve vyvoji)
mpegtv ma s mpegy problemy. zasekava se. prehravani neni plynule.
pada a vysi v pameti.

> Nebo si neco naprogramujte......
ze bych zacal vyvojem klavesnice na ktere to jednou naprogramuju ?
Kazdy mame svoje sny a nelze je uskutecnovat od prvopocatku.

mao