OT: Re: squid a sex

Jaroslav Cibulka jaci na jaci.cz
Čtvrtek Březen 30 10:33:06 CEST 2000

sorry ze rusim jiste velmi odbornou debatu o tom, jak poznat
sex stranky - ale nejak jsem nepostrehl to nejdulezitejsi
(a to na co se autor dotazu ptal!)  - jak udelat ve SQUIDU
neco (nejlepe asi "vytvorit" ACL) _podle_obsahu_ stahovaneho
objektu....

JaCi

> najcastejsie
> No asi si budete muset par tech stranek projit, abyste zjistil
> co zakazat..
 E C O n e t     - J a r o s l a v   C i b u l k a
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191