OT: Re: squid a sex

Vladimir Vlach vlach na mail.stand.cz
Čtvrtek Březen 30 11:21:24 CEST 2000

Dle meho nazoru jednoznacne reseni neexistuje. Lze pouzit nekolik
dilcich, ktere mohou vest k cilenemu uspechu.
- black listy stranek zalozenych na ACL
- black listy na nastence pri vchodu do prace (to by byl mazec)
  kazdy, kdo surfoval na erotic pages by tam byl vypsan ;)
- inteligentni redirector spojeny se SQUIDem (viz nize)

No podle mne je jen jedina moznost vyresit to co chcete Vy:
Vyrobit si vlastni jednoduchy script, ktery bude fungovat jako cache
bud pred, nebo za SQUIDem a bude to filtrovat na slova. Otazkou
je co bude delat, kdyz narazi na nezadouci vyzkyt textu v dokumentu.
Stornuje ho? Nahradi slova za xxx ci co? Musite se taky uvedomit, ze
stranka se natahuje postupne. Tedy co kdyz to zjisti v 50% stranky?

Ted jsem ve FAQ SQUIDa nasel nasledujici informace:
INfilter web content control:
   http://www.snerpa.is/notendur/infilter/infilter-en.phtml

Blocking porn and related sites on Squid:
   http://www.ineparnet.com.br/orso/sxcontrol.html

SQUID Block:
   http://www.hklc.com/squidblock/

BTW: uz vidim jak se zvedne navsevnost teto konfery z ruznych
vyhledavacu, ktere hledaji "sex" apod...

S pozdravem Vlada Vlach
vlach na icq.cz