Problem s FAT32 vs Linux partition

Zdenek Lanc zekx na centrum.cz
Čtvrtek Březen 30 11:22:38 CEST 2000

Pri instalaci RedHat linux 6.2 jsem postupoval takto:
- zformatoval jsem HDD (13GB)
- FDiskem jsem nastavil 8GB na FAT32 a zformatoval
- nabootoval jsem z install-CD Linuxu
- pri instalaci jsem vytvoril partion pro Linux na zbylych 5GB
- Instalace probehla OK, Linux chodi

Problem :
chci nainstalovat WIN98 na vytvorenou FAT32
- na dotaz LILO odpovim "dos", ale hodi to "NON SYSTEM,
INSERT BOOT
DISKETE..."
- nevim, jak dostat system (WIN98) na vytvorenou FAT32.
- zkousel jsem nabootovat z WIN98 start.diskety, ale zamrzne to.

Uvital bych i radu na uplnou odinstalaci Linuxu (a nastaveni celeho
disku na FAT32, nebo uplne smazani partition table).

Co se tyce Linuxu - jsem uplny zacatecnik.

Diky za jakoukoli radu.

Zekx

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz