Pocestene baliky

Marek Les marek na ryston.cz
Čtvrtek Březen 30 13:26:13 CEST 2000

Petr Cech wrote:

> To jsem nepochopil. Jak se zbytkem MySQL? Proste pri kompilaci se to prelozi s
> timto parametrem, aby pouzival ceske radici tabulky.

Vychazel jsem z te informace z Czech HOWTO :
Upozornění: tato třídicí tabulka implementuje posloupnost, ve které
záleží na velikosti písmen (case sensitivity). Vzhledem k tomu, že
manuál MySQL říká, že třídění na velikosti písmen nezávisí, byly by
výsledky (byť správné pro češtinu) nekompatibilní se zbytkem MySQL.
Proto tato tabulka nebyla poslána do oficiální distribuce. Na nalezení
řešení problému se pracuje, pokud k němu máte nějaký komentář, napište
autorovi počeštění.

Po kontaktovani Honzy Pazdziory jsem stejne zjistil, ze tyto informace
jsou uz davno zastarale..

> php3 pouziva locales, takze tam problem neni.

Vyborne, diky.

--
        ~
Marek Les