Problem s FAT32 vs Linux partition

Zdenek Lanc zekx na centrum.cz
Čtvrtek Březen 30 12:38:01 CEST 2000

> To je divne. Ve kterou chvili to zamrzne ? Co predtim napise ?

Po restartu z A: to zacne nacitat z FDD (sviti dioda) pak prestane
cist a vubec nic se nedeje, nic se nenapise.
To same se deje kdyz nabootuju z HDD a v LILO zadam "dos" a vlozim
disketu W98.

>  - spustit instalaci Linuxu z CD, dojit az k rozdeleni disku
>  - smazat vsechny partisny
>  - ulozit zmeny
>  - restart
>  - natahnout z diskety DOS (Win)
>  - "fdisk / MBR"

- nenasel jsem volbu "ulozit zmeny". Pote co smazu vsechny partisny
mam tlacitko "Dalsi" disable (muzu jen zpet, nebo nechat vytvoreny parsny pro Linux a
pokracovat v instalaci).

Zekx

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz