ssh je komercni?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Březen 30 14:58:46 CEST 2000

On Thu, 30 Mar 2000, you wrote:
> Ahoj vsem,
>
> hledal jsem nejakou bezpecnejsi nahradu za telnet a podle
> zprav tady probihajicich jsem usoudil, ze je to ssh. Jal
> jsem se tudiz hledat, az jsem nasel adresu www.ssh.fi. Ovsem
> zde me prastil do oci odkaz: SSH Secure Shell 2.1 can be now
> purchased on-line!. Cely zbytek stranky je ladeny taky jaksi
> komercne, ale na druhou stranu se mi nechce verit, ze kdyby
> opravdu byl ssh komercni, ze byste se tu o nem tak vesele
> bavili.
> Jak to teda je? Muzete me, prosim, lehce nakopnout?

K licenci se asi lepe vyjadri nekdo jiny, ja pouzivam ssh 1
z distribuce Debianu, kde je sic v non-free, ale co clovek nadela,
platit za to ale nemusi -pokud myslite toto.

U ssh 2 nevim, myslim, ze se zmenila nejak licence.

kazdopdne proc vubec pisu tento dopis :-)
Zaujalo me proc by se tu nemohlo mluvit o komercnich vecech.
RedHat Linux je komercni, StarOffice je komercni atd. atd.
a prece se o nich mluvi a proc by take ne ;-)

--
S pozdravem
   Petr Snajdr