ssh je komercni?

Čtvrtek Březen 30 16:12:56 CEST 2000

Petr Snajdr napsal:
> [...]

jo jiste. f-secure (nebo jak se jmenuji) pokracuji ve vyvoji ssh
od 1.2.2x (nebo tak nejak). A od te doby ma humus licenci. Proto vznikl
projekt OpenSSH. www.openssh.com (openssh.gin.cz).

> K licenci se asi lepe vyjadri nekdo jiny, ja pouzivam ssh 1
> z distribuce Debianu, kde je sic v non-free, ale co clovek nadela,

ano. V potato je ssh (openssh) v non-US/main a ssh-nonfree s non-US/nonfree

> platit za to ale nemusi -pokud myslite toto.
>
> U ssh 2 nevim, myslim, ze se zmenila nejak licence.

Jo - este k horsimu. Viz. archiv

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz