ssh je komercni?

Čtvrtek Březen 30 15:52:59 CEST 2000

=?iso-8859-2?B?WmRlbuxrIEL2aG0=?= (zbohm na volny.cz) wrote:
: Ahoj vsem,
:
: hledal jsem nejakou bezpecnejsi nahradu za telnet a podle
: zprav tady probihajicich jsem usoudil, ze je to ssh. Jal
: jsem se tudiz hledat, az jsem nasel adresu www.ssh.fi. Ovsem
: zde me prastil do oci odkaz: SSH Secure Shell 2.1 can be now
: purchased on-line!. Cely zbytek stranky je ladeny taky jaksi
: komercne, ale na druhou stranu se mi nechce verit, ze kdyby
: opravdu byl ssh komercni, ze byste se tu o nem tak vesele
: bavili.
: Jak to teda je? Muzete me, prosim, lehce nakopnout?

http://www.openssh.org

Leos Bitto