Instalace RedHat 6.0 CZ

Martin Dufka xdufka na fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 30 17:04:34 CEST 2000

> U ceho konkretne se objevilo FAILED?

Bylo to u neceho s BOOTPARAM..., ale to je jedno. Pri prvni instalaci to
bylo v pohode, to az podruhe. V tom bych az takovy problem nevidel.

> Jaky je chipset a vyrobce vasi videokarty?
>
> Jakou videokartu jste zadal do Xconfiguratoru?
>
> Uvadite TNT2, to je jenom 3D, nebo je to kombinovana videokarta 3D/2D?
>
> Uvadite zvukovku ESS, ale nenapsal jste konkretni typ/chipset.

Proc vas zajima cipset, nebo vyrobce grafiky??? Zalezi snad na cipu, ktery
je kompatibilni ve vsech kartach, ne? Jak by asi fungovaly drivery na TNT2
ve Windoze, kde napriklad detonatory jedou snad na vsech TNTs. No a pokud
vim, tak oddelenou 3D cast mely snad jen prvni 3dfx. Podle me je snad
kazda soucasna graficka karta kombinovana 3D/2D. Ja ji mam sice spise
noname (InnoVISION), ale detekuje mi ji to jako Diamond Viper 770, ktery
je take postaven na tomto cipu.

Zvukovku mam tusim ESS 1688, ale to je nepodstatne. V prve rade mi jde o
to, abych rozjel X-y.