asley tview99

Martin Gondas gogo na miesto.sk
Čtvrtek Březen 30 23:20:27 CEST 2000

Dňa St, 29 mar 2000, hancik napísal:
>vazeni,
>
>mam TV kartu Askey Tview99 PCI a nebezi mi zvuk.
>prosel jsem konferenci ale nejsem vubec moudrej z toho, jestli se to nekomu
>podarilo rozchodit

Funguje v poriadku. Ja som skusal pripojit aj composite vstup (videokamera) ale
ten nefunguje (mne). Funguje niekomu??????

 >obraz jede perfektne
>mam RH 6.1 CZ kernel 2.2.12-20
>podpora videodev, bttv, i2c jako moduly
>zkousel jsem modprobe bttv card=x ale bez uspechu
>soft mam xawtv, kwintv ale vsude je to stejny
>nasel jsem tu zminku o patchi do kernelu

Treba aplikovat ten patch do kernelu. Ja mam jadro 2.2.13 a nebol s tym ziadny
problem. Ked mas OK zvukovku nahodenu bude to fungovat.

>p.s. jestli to nepujde tak :(((
>prece nebudu instalovat osr2 kvuli TV karte ;)))))

To nie je potrebne ;-))))))))

Martin Gondas