asley tview99

hancik hancik na atlas.cz
Pátek Březen 31 08:00:42 CEST 2000

hm :)
takze ted nezbejva abych byl za kretena ja :))

delam to asi blbe ( urcite blbe )
dam v /usr/src/linux/drivers/char patch <bttv.*.diff a dostanu hlasku:
patch: **** malformed at line 4: text radku 4

tak me ted rozthrhejte nakusy a prozradte mi, jak na to

thanx

--
hancik
ICQ:18595762

p.s. sem fakt zvedavej a lacnej poznani
ale az se to povede je to muj prvni pecnutej soubor :))))))

news:954451567.562176808 na news.telecom.sk...