netscape

Vaclav Zelenka vaclav.zelenka na alcatel.cz
Pátek Březen 31 11:12:18 CEST 2000

Milos Prudek wrote:

> Taky se daji sdilet bookmarky - je to logicke, je to vlastne html
> soubor. Pro maily i bookmarky staci symlink.

Myslim, ze to nemuze chodit, protoze Netscape pod Linuxem pouziva tzv.
summary-soubory, ktere zacinaji ".", napr. ".Inbox.summary", zatimco
Windows pouzivaji nejake soubory *.smr, nebo co!? A, pokud se mylim -
opravte me, kdybyste chtel mit puvodni soubory na FAT32 disku a linky
vytvorit na EXT2, tak to sice udelate (opacne tezko), ale alespon me
nejdou zmenit prava a vlastnictvi souboru na FAT32 disku, takze k nim ma
pristup pouze root :( ..., resp. cokoliv menit a vytvaret na FAT32 muze
pouze root. A ja potrebuji mit pristup ke sve poste jako Zelenka! -
Rikam ma zkusenost, ne znalost! ... Ale jestli Vam to funguje, tak se
rad poucim ...

Vasek

                      Vaclav Zelenka
        V             Alcatel Czech
+---------------+     Dept. NSD/GFM    Phone  : +420-2-6609-4111
| A L C A T E L |     U Uranie 18      Fax    : +420-2-6609-4222
+---------------+     17000 Praha 7    mailto : zelenka na alcatel.cz
                      Czech Republic