netscape

Marian Cavojsky cavo na soria-grey.sk
Pátek Březen 31 11:19:05 CEST 2000

Dňa Pi, 31 mar 2000 ste napísali:

> vytvorit na EXT2, tak to sice udelate (opacne tezko), ale alespon me
> nejdou zmenit prava a vlastnictvi souboru na FAT32 disku, takze k nim ma
> pristup pouze root :( ..., resp. cokoliv menit a vytvaret na FAT32 muze
> pouze root. A ja potrebuji mit pristup ke sve poste jako Zelenka! -
> Rikam ma zkusenost, ne znalost! ... Ale jestli Vam to funguje, tak se
> rad poucim ...
>

> Vasek

FAT32 je mozne namountovat ako user. Musite mat vo fstab nastavene user a
mountovat to musite pod userom, ktory ma mat k tomu pristup. Da sa to dobre
vidiet na zapise pre CD-ROM. Musi byt vypnute automaticke mountovanie a ak ho
chcete mat namountovany automaticky treba dat mountovanie do ~/.login pripadne
ineho vhodneho suboru.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk