Zamrzla konzole

Stanislav Kysela kysela na terms.cz
Pátek Březen 31 11:12:47 CEST 2000

Zdravim,

Stalo se mi asi podruhe, ze mi zmrzla konzele na serveru (shodou
okolnosti vzdy prvni). Stalo se to vzdy na tom samem stroji, ktery ma
jinak uptime k plne spkojenosti 130 days. Naposledy se to prihodilo pri
odlogovavani, ale predtim tusim pri ukonceni pine. Kill-nul jsem procesy,
ktere na tomto terminalu zustaly a spustilo se nove getty, ale na
prislusnem terminalu se nic vizualne nezmenilo. Jakoby zmizela vazba mezi
/dev/tty1 a obrazovkou.

Take prikaz `echo ahoj > /dev/tty1` z jine konzoly nic neudela a vytuhne a
je ho treba ukoncit pomoci "Ctrl C".

Kde muze byt chyba a jak je mozne konzoli ozivit. Rebootovat kuli takovy
hovadine je nesmysl. Nesetkal ste se s tim nekdo ?

Na onom stroji bezi Debian 2.1, avsak s 2.2.10 kernelem

S pozdravem

--
Stanislav Kysela    -    UNIX systems & network administrator
e-mail: stanislav.kysela na terms.cz , stanislav.kysela na email.cz