Zamrzla konzole

Pátek Březen 31 12:04:35 CEST 2000

Stanislav Kysela (kysela na terms.cz) wrote:
: Zdravim,
:
: Stalo se mi asi podruhe, ze mi zmrzla konzele na serveru (shodou
: okolnosti vzdy prvni). Stalo se to vzdy na tom samem stroji, ktery ma
: jinak uptime k plne spkojenosti 130 days. Naposledy se to prihodilo pri
: odlogovavani, ale predtim tusim pri ukonceni pine. Kill-nul jsem procesy,
: ktere na tomto terminalu zustaly a spustilo se nove getty, ale na
: prislusnem terminalu se nic vizualne nezmenilo. Jakoby zmizela vazba mezi
: /dev/tty1 a obrazovkou.
:
: Take prikaz `echo ahoj > /dev/tty1` z jine konzoly nic neudela a vytuhne a
: je ho treba ukoncit pomoci "Ctrl C".

Zkuste na te zmrlze konzoli zmacknout ctrl+q. Nebo ScrollLock.

Leos Bitto