Zamrzla konzole

Stanislav Kysela kysela na terms.cz
Pátek Březen 31 13:25:12 CEST 2000

On 31 Mar 2000, Leos Bitto wrote:

> Stanislav Kysela (kysela na terms.cz) wrote:
> : Zdravim,
> :
> : Stalo se mi asi podruhe, ze mi zmrzla konzele na serveru (shodou
> : okolnosti vzdy prvni). Stalo se to vzdy na tom samem stroji, ktery ma
> : jinak uptime k plne spkojenosti 130 days. Naposledy se to prihodilo pri
> : odlogovavani, ale predtim tusim pri ukonceni pine. Kill-nul jsem procesy,
> : ktere na tomto terminalu zustaly a spustilo se nove getty, ale na
> : prislusnem terminalu se nic vizualne nezmenilo. Jakoby zmizela vazba mezi
> [...]
ctrl+q nic, ale ScrollLock to je ono. Jsem to ale ... :-)

Jenom mi neni jasne jak jsem to do toho stavu dostal. Pravdepodobne,
protoze jsem pokazde chvatal, jsem zmackl nejakou magickou kombinaci
klaves, ktera to zapricinila ?? Bezne totiz, do okoli klavesy ScrollLock
nesaham.

S pozdravem

--
Stanislav Kysela    -    UNIX systems & network administrator
e-mail: stanislav.kysela na terms.cz , stanislav.kysela na email.cz