BOOTP record too large

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pátek Březen 31 18:15:54 CEST 2000

"Petr Klabenes" <klabenes na gcsystem.cz> wrote:
> Pri vzdalenem bootovani linuxu skonci stahovani bootimage hlaskou BOOTP
> record too large (moje bootimage ma vsak jen neco pres 700kB) . Pri

BOOTP poskytuje jenom informace o konfiguraci stroje, ne boot image
(nejvyse jeji jmeno). Boot image se pak taha pres TFTP (pouze???), takze
jeji velikost nema s velikosti BOOTP recordu nic spolecneho. Standardni
BOOTP paket ma pro nektere informace vyhrazeno pouze 64 bytu, ale
v souvislosti s DHCP se to nejak zvetsovalo - mohlo by pomoci DHCP s pevnou
adresou, jiny DHCP klient nebo server (nebo BOOTP server ci klient), nebo
vyhozeni nekterych informaci z BOOTP (treba jmeno vlastniho stroje by si
snad mel Linux zjistit z IP adresy a DNS).

                                                  S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229