OT: Locales v PHP3

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Březen 31 18:49:35 CEST 2000

On 31/03/2000, Petr Kolar wrote:

> Nevim jak je to v nejake norme, ale printf by snad lokalizovany vystup
> delat nemel. Od toho je localeconv(). Mozna by slo ve zdrojacich PHP
> zjistit, jak se k ni dostat (pokud funkce toho jmena primo neni v PHP).

O localeconv() neni nikde ani zminka, az na dokumentaci, kde se pise:

LC_MONETARY for localeconv() - not currently implemented in PHP

Jak jsem psal, u LC_NUMERIC nic podobneho neni. Na Netu jsem o tom nic
nenasel.

Manualova stranka localeconv() pise (konkretne v sekci BUGS):

The printf() family of functions may or may not honor the current
locale.

Zda se, ze PHP tohle zkratka neumi (a nebo to dovedne skryva).

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi