spadnute Xwindow kvoli FontPath ?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Březen 31 22:38:50 CEST 2000

On Fri, 31 Mar 2000, Svato H. wrote:

> Rano som trochu robil v Linuxe. Ked som ho vecer
> znovu spustil nastartoval normalne, ale ked som zadal
> startx - Xwindow mi nenabehli ale vypisali chybove hlasenie:
> _FontTransSocketUNIXConmet:Can`t connect:errno = 111
> font path 'unix/:-1'
> can`t open default font 'fixed'
> Skusil som spustit xinit - ale vysledok bol ten isty.
> Potom som v XConfig zakomentoval riadok:
>
> FontPath "unit/:-1"

Ono to zalezi na tom co jste "robil", pokud to byl preklad jadra, tak jste
zapomel zakompilovat podporu pro sockety. Jinak to rozhodne neni na
reinstalaci linuxu, jen proste nebezi/neni mozne pripojit se k procesu
xfs. Pokud by nebylo zbyti, tak se cesty k fontum daji vypsat i rucene
(nacerpate je v /etc/X11/xfs/config nebo tak podobne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.