spadnute Xwindow kvoli FontPath ?

XXr@sT!Tc0_23 cierny na intrak.tuke.sk
Pátek Březen 31 22:40:37 CEST 2000

On Fri, 31 Mar 2000, Svato H. wrote:

> Rano som trochu robil v Linuxe. Ked som ho vecer
> znovu spustil nastartoval normalne, ale ked som zadal
> startx - Xwindow mi nenabehli ale vypisali chybove hlasenie:
> _FontTransSocketUNIXConmet:Can`t connect:errno = 111
> font path 'unix/:-1'
> can`t open default font 'fixed'

vyzera to, ze sa porucal xfs, alebo xsf-xtt :) skontrolujte, ci ide...
ak nie, restartnite ho:

redhat: /etc/rc.d/init.d/xfs restart

ak to doteraz islo, nemal by byt problem, myslim...jedine, ze by ste sa
hrali s XF86Config alebo configom pre xfs...:)

stretol som sa s tym, ked som mal spatne nakonfigurovany xfontserver...

> Skusil som spustit xinit - ale vysledok bol ten isty.
> Potom som v XConfig zakomentoval riadok:
>
> FontPath "unit/:-1"
>
> a dal sa uz spustit xinit, ale startx stale nie ale
> napisalo to, ze vraj uz nemam miesto v /tmp
> co nie je pravda.
>    Prosim poradte ako by sa to dalo opravit, tak aby
> som nemusel cely Linux zmazat a znovu nainstalovat.

tak toto je naozaj potrebne len vynimocne :)

> Mam tam uz nainstalovanych mnoho programov a nastaveni,
> ktore by som nerad znovu absolvoval.
>
> Dakujem.

				XXr na sT!Tc0_23
MATLAB rulez......U2 rulez.....Linuz rulez.....TeX tiez :-))

The three Rs of Micro$oft support:  Retry, Reboot, Reinstall