MP3 Player a problem s pauzami mezi tracky

Úterý Květen 2 09:16:34 CEST 2000

Dňa Ut, 02 máj 2000 ste (Jan Klugl) napísali:

> ne, to problem nebude... jeste jsem se nepotkal s grabberem, ktery by
> tohle zverstvo delal.
> Toto jsem pred casem tez resil... proste jsem ty navazujici wavy
> pred mp3jkovanim spojil :)

Ono tam vznika este jeden problem a to, ze program, ktory ma prehravat tieto
MP3-jky si musi nieco preddekodovat aby potom mohol ist plynule. Nestretol som
sa s programom, ktory by si preddekodoval mp3-jku skor ako sa skonci
predchadzajuca. Tam vznika mala, ale predsa medzera. Da sa zmensovat zmensovanim
buffra.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk