lze presvedcit 100M kartu, aby jela na 10M?

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Úterý Květen 2 08:55:45 CEST 2000

On Wed, 26 Apr 2000, Jan Klugl wrote:

> duvod: mame tu 100/10M hub, ktery 'prevadi' mezi 100 a 10. Jenze
> jakmile se pokusim prenest vice dat ze 100 na 10, tato 'konverze'
> ztuhne a nasledne je videt pouze mezi sebou 100M a 10M sitovky.
> Je to docasne reseni, lze to v Linuxu nastavit, nebo to zalezi
> na karte? je to RealTek RTL8139 [nebo ekvivalent].

Lze konfiguracni disketou od sitovky pod DOSem.

Me tahle sitovka pri prenosu velkych souboru sambou do Windows nahazuje
velke mnozstvi kolizi. Na strane Windfows pomohlo zvyseni parametru Early
Tx Threashold z 10 na 38 (to je default hodnota na novejsim ovladaci) a
prestalo se to uplne zahryzavat (linux mi pri zahryznuti vypisoval
nadavky o nedorucitelnosti paketu na konzoli). Podobne se jmenujici
parametr je i ve zdrojaku rtl8139, ale k prekladu jadra jsem se u
zakaznika jeste nedostal.

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF           mailto:havranek na email.cz
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.volny.cz/sea-cv
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108, +420-606-507481
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic