alien a závislosti

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Středa Květen 3 07:12:56 CEST 2000

On Tue, 2 May 2000, František Rybář wrote:

> Dobrý den,
>
> pokusil jsem se používat alien pro Debiana 2.1 CZ. Bohužel při konverzi rpm
> balíků do deb se mi zdá, že zahazuje závislosti. Pokud je tomu tak, za

Nevim jestli zavislosti zahazuje, ale vubec bych se tomu nedivil. Oznaceni
balicku mezi distribucemi nemusi byt stejne a to bych rekl ze je jeho
duvod. Pokud vim tak i adresarova struktura se u distribuci lisi, takze
zkonvertovane baliky nemusi fungovat.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *