alien a závislosti

Středa Květen 3 08:39:23 CEST 2000

František Rybář napsal:
> Dobrý den,
>
> pokusil jsem se používat alien pro Debiana 2.1 CZ. Bohužel při konverzi rpm
> balíků do deb se mi zdá, že zahazuje závislosti. Pokud je tomu tak, za

Ano, nteprebira zavislosti z baliku, ale spousti na nej dpkg-shlibdeps, takze
ty zavislosti najde, pokud mate nainstalovane knihovny, ktere ten program
potrebuje. Jinak bohuzel ne - ono to jde taky dost spatne automatizovat. Prave
ztrata zavislosti je nepekna treba u mtv.deb :(

> chvíli bych si mohl nadělat slušné smetí. Navíc mám pocit, že někdy Debian
> má tendenci označovat občas balíky názvem balíkx.y, zatímco rpm jednoduše

no, vetsinou jenom balik, ale treba u knihoven libglib1.2, tj. soname na konci
jmena baliku.

> názvem balík. Nepoužíváte někdo alien trochu častěji?

ne. Na co? Vse co potrebuju je v .deb nebo zdrojakach.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> We Are Debian.  You Will Be Packaged. Media Opinion Is Irrelevant.