plan a zobrazeni cestiny

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Květen 3 09:55:11 CEST 2000

Dobry den,
Z CD-ROMu Chipu s demo distribuci SuSE 6.4 jsem si na svuj RedHat 6.1
nainstaloval aplikaci planovace PLAN. Ma moznost nastavit asi pet ruznych
jazyku krome cestiny pro rozhrani. Ale protoze se jedna o textove soubory,
neni problem prelozit anglicky nebo nemecky script do cestiny a ziskat tak
ceske rozhrani. K tomu jsou tam jeste k dispozici definicni soubory se
svátky ruznych statu, tentokrat je tu Ceska republika zahrnuta. Co vsak
nefunguje, je spravne zobrazeni ohackovanych znaku v programu. Patral jsem
zda je mozne nejak nastavit pouzity font, ale na nic jsem neprisel.
Pouziva tuto aplikaci nekdo a vi jak na to?

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz