Nameserver pro intranet

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Středa Květen 3 11:57:23 CEST 2000

> Chtel bych nakonfigurovat bind, aby pro intranet rozeznaval jmena bez
> domeny a zaroven fungoval jako kesujici nameserver pro internetove
> adresy.
>
> To aby rozeznal jmena bez domeny jsem zprovoznil. Bohuzel pak pri
> dotazu na internetove adresy bind jaksi nevi, kde se na ne ma zeptat.

V souboru /etc/recolv.conf je treba uvest alespon jednu adresu
"chytrejsiho" nameserveru, ktery bude schopen vyridit dotaz toho
meho. Obvykle to byva server meho providera.
Ve formatu : nameserver   aaa.bbb.ccc.ddd

> Hledal jsem v archivu a nejak jsem na to nenarazil. Ani pri cteni man
> named.conf me nic nenapadlo. Jde to vubec?
>

>      Vladimir Smelhaus

Dekuji

vlcek na posta.noel.cz

HadwareAndSoftwareAndSystemAndUserCrash