hardwarovy konflikt?

Milan air na inmail.sk
Středa Květen 3 11:23:52 CEST 2000

In article <390FD424.5653D29E na pikebo.cz>, Jan Klugl <jan.klugl na pikebo.cz>
wrote:

> Vyhazel jsem APM, seriove i paralelni porty, je to stale stejne. Uz mi
> zbyva jen vyhodit pocitac, ale je firemni. Neexistuje zpusob, krome
> prehazovani hardware, jak zjistit co se deje?
>
> ted uz je tam jen zvukovka, sitovka a videokarta.

Uff, zabudol som na jednu vec, SB16ka ma na IRQ 10 predsa IDE port na CDROMky, takze tu sietovku prehod na ine IRQ.
Staci dat v BIOSe na IRQ 5 a 10 ze je to ISA resource a nebude ho alokovat ako plug&plac.
Predpokladam ze to IDE na SB pri boote najde a vypise, ale treba skusit dat tu sietofku na ine IRQ.
A este k tej PS/2 myske: mal som ps/2 mysacinu.ale kedze mi koli nej tuho mrzli Xy na vsemoznych distribuciach vymenil som ju za staru dobru seriovu a bolo po probleme.
Mrzlo to hlavne pri presuvani a zvacsovani okien. Ale to len tak na okraj

Milan