hardwarovy konflikt?

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Květen 4 10:00:56 CEST 2000

> Uff, zabudol som na jednu vec, SB16ka ma na IRQ 10 predsa IDE port na CDROMky, takze tu sietovku prehod na ine IRQ.
> Staci dat v BIOSe na IRQ 5 a 10 ze je to ISA resource a nebude ho alokovat ako plug&plac.
> Predpokladam ze to IDE na SB pri boote najde a vypise, ale treba skusit dat tu sietofku na ine IRQ.

Chvilku jsem si s tim hral.
Na zvukovce sice je IDE a gameport [a jeste nejake 'reserved' zarizeni],
ale nebyly povoleny via isapnptools. Zkusil jsem je povolit a priradit
nekonfliktni resourcy. Nepomohlo. Zkousel jsem vytahnout sitovku.
Nepomohlo. Vzdy v prvni mp3jce se to chrslo.

Zkusil jsem si pohrat se setupem [asi po 20te]. Povypinal jsem ze
zoufalstvi uplne vse, vcetne cache, a voila, song se prehral.
Zkousel jsem vse ostatni zase povolit krome cache, pokud jsem
nabootoval, jelo to.

Je snad problem v procesoru? Myslel jsem si ze pojedu bez cache,
ale rozdil v zatizeni procu pri hrani mp3 je asi 70% :-(((

Polozka v setup si presne rila L1/L2 cache writeback/disabled.

Nejaky napad?
Uz nevim jak dal, asi tu zvukovku vyndam a priznam porazku :(

--

                                    Jan Klügl